Reklame,Markedsføring,Ledelse,Projektledelse

Ogilvy on Advertising in the Digital Age

FORFATTER

Miles Young

SIDER

288

UDGIVET

2018

SPROG

Engelsk

Opfølgeren til David Ogilvy's storsælgende håndbog om reklame, nu med essentielle strategier til succes i den digitale alder.

I denne must-have-efterfølger til den bedstsælgende "Ogilvy on Advertising", giver Ogilvy's Miles Young insiderhemmeligheder og strategier for vellykket reklame i en tid med digital revolution. Lige så omfattende, som forgængeren var i indhold omkring print og tv, dykker denne uundværlige håndbog dybt ned i det digitale økosystem, diskuterer hvordan man bedst indsamler og udnytter data - valutaen i den digital tidsalder - til at konvertere salg, specifikt på telefon, tablet, smart watch, computer osv. Gennemgå best-practice fra de fem største branchegiganter og se hvordan man markedsfører sig med brand response og sociale medier og bryder igennem til millenials, med 13 forudsigelser for fremtiden.
Denne vigtige vejledning er for enhver professionel indenfor reklame, PR eller markedsføring, der søger at forblive innovativ og konkurrencedygtig i vore dages stadigt voksende teknologiske marked.


Der er ingen anmeldelser endnu.


Relaterede